diumenge, 3 de febrer del 2013

ALGÚ VOL SALUDAR-VOS...



10 comentaris:

  1. Hola!!!!!
    Quant de temps fa que ens varem fer aquesta foto!!!! Estavem a 1r de primària!!!
    Segur que esteu molt més grans i heu aprés moltes coses a l'escola durant aquestos anys.
    He vist al blog que esteu treballant moltes coses a classe i estic molt contenta de tots vosaltres i del treball que esteu fent.
    Estudieu molt, treballeu i porteu-se molt bé que segur que ja ho esteu fent. Aniré seguint-vos a aquest blog per veure el meravellós treball que esteu fent enguany amb Elena!!!
    M'enrecorde molt de vosaltres i espere poder anar a fer-vos una visita abans que s'acabe el curs.
    Molts besos i abraços per a tots!!!!

    ResponElimina
  2. quan de temps es molt bonica me a fet prolar.

    ResponElimina
  3. Jo tambe estic molt contenta de saber de tu!!!!! Un beset molt fort : muak

    ResponElimina
  4. Te echo de menos i tengo ganas de verte muchos besos

    ResponElimina
  5. Laura jo també et tire de menys ,vols vindre a voren's?

    ResponElimina
  6. moltes gracies laura ma dit elena que tan operat i u sento molt estem apren moltes coses elena es molt bona amb nosaltres fem un mun desperiments i te exem de menos espere que vingues algun dia.adeuuuuuuuuu

    ResponElimina
  7. Hola Laura espere que et mitjores.Espere que vingues tots tenim moltes ganes de voret.Un beset
    molt fort Eva

    ResponElimina
  8. Holaaa a totssss!!!!
    Com m'alegra saber de vosaltres....jo també vos trobe a faltar....intentaré anar a vore-vos que.tinc moltes ganes de donar-vos una abraçada molt gran a totsss!!!De l'operació molt millor, gràcies. M'alegra saber de vosaltres i que estigau tant contents amb la nova senyo, aprofiteu-vos que és molt bona i aprendreu moltes coses amb ella. Moltes besos per a tots!!! Vos estime molt!!!

    ResponElimina
  9. com esta lo sento molt que te an operat me lo a dit Elena un veset molt gran adeu Laura!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina