divendres, 22 d’agost del 2014

JA QUEDA POC...

Hola a tots i totes...

Queden pocs dies per a tornar al Cole. Ja esteu preparats???? 
Alguns ja sabeu que he passat un mal estiu. El meu germà està molt malet a l'hospital des del 20 de juliol. 
Espere que el vostre estiu haja sigut millor i hageu disfrutat de la platja, la piscina, els amics, la família...
El proper curs entraré 3 cops a la setmana per a treballar amb vosaltres. Què faria jo sense els meus xiquets???
Espere que tingueu ganes de tornar i de retrobar-nos tots. Vos estime molt!

3 comentaris:

  1. Hola Elena espero que el teu germà es trobe millor. Estic molt contenta per la noticia que estaras amb nosaltres 3 dies a la semana.Adeu asta el 3 de setembre!!!!

    ResponElimina
  2. elena espere que el teu germa millore yo ya estic preparada per al cole adeu ha tots:)

    ResponElimina